Ребрендинг інтернет-провайдера Хата.нет
Має ж бути у 2020-му хоч щось хороше, згодні? От, наприклад — хороший інтернет, не лише на тому вашому Подолі, але й у малих містечках Буковини. «Але «хороший», то який?» — замислилися ми і поїхали шукати відповідь в Чернівецьку область.
Поспілкувалися там з технічними фахівцями, заглянули у гості до споживачів. З’ясували, що думає бабця Галя з Сокирян про якість оптоволокна. Як Іван зі Сторожинця оцінює швидкість інтернет-з’єднання. І взагалі — яку роль Інтернет грає в житті звичайних користувачів. Після цього ми зібрали все, що дізналися до купи й створили для бренду нову стратегію, неймінг та айдентику, про які трохи згодом детально розповімо у кейсі.
Тож тепер, поки інші провайдери продовжують вимірювати швидкість інтернету мегабітами, наш бренд вимірює її у… враженнях своєї аудиторії. Зустрічайте, найбільший провайдер Вінницької і Чернівецької областей — VECHIR. Інтернет вражень.