Промо

Власний культурний продукт

Проведення безкоштовного інтерактивного тренінгу

У багатьох з нас живе хоча б одна творча ідея, про втілення якої говоримо на кухні з друзями за келихом вина після першої ночі. Часто такі розмови залишаються лише розмовами. Інколи не вистачає трохи вміння, щоб після перших невдач не здатись і продовжити свою справу.

Ми знаємо, як складно може бути спочатку, особливо коли немає підказок, куди і як рухатись. Саме тому наша команда вирішила допомогти митцям-початківцям реалізуватись та провела для них безкоштовний інтерактивний тренінг «Як просувати власний культурний продукт».

З яким викликом ми зіштовхнулись?

Основна мета тренінгу — поділитися досвідом провідних експертів арт-маркетингу з якомога більшою кількістю авторів культурних проектів. Однак проводити інтенсивний тренінг одночасно для тисячі людей в одному приміщенні — не зовсім ефективний спосіб. Вихід із ситуації — доступ до онлайн-трансляції для кожного, хто зареєструвався, та 25 офлайн-учасників — оптимальна кількість для продуктивного проведення тренінгу.

Що зробили?

  • Відібрали актуальні теми для тренінгу та підготували лекції
  • Вели Facebook-сторінки події та YouTube-канал тренінгу, розробили фірмовий стиль
  • Розробили мерч: блокноти, ручки, стікери
  • Знайшли інформаційних партнерів тренінгу
  • Підготували прес-анонси, пост-релізи та статті для ЗМІ
  • Організовані гостьові ефіри з Ольгою Малиш на «Громадське Радіо», «Голос столиці», «Еспресо радіо»
  • Домовились за співпрацю з фестивалем Bandura Fest, провели на ньому лекції
  • Створили Telegram-групу «Мистецтво – це ми» для спілкування та обміну ідеями

Задачі та виконана робота

Задача: Зібрати спеціалістів зі сфери культури та провести безкоштовний тренінг

Крок 1. Спочатку наша команда виграла грант від Українського культурного фонду на проведення тренінгу «Як просувати власний культурний продукт».

Крок 2. Згодом до нас долучилися майбутні спікери: засновниця  Port creative hub Катерина Тейлор, бренд-менеджерка найбільшої в Україні інтернет-книгарні Yakaboo Катерина Аврамчук, координаторка Книжкового Арсеналу і редакторка культурно-видавничого проекту «Читомо» Оксана Хмельовська та журналіст з 12-річним досвідом Антон Семиноженко.

Крок 3. Потім ми створили Facebook-сторінку події та YouTube-канал тренінгу, підготували лекції та зібрали світові кейси. І найвідповідальніший момент — відібрали 25 учасників з-понад 1000 заявок.

Робота з соцмережами

Facebook став основним майданчиком залучення аудиторії до участі в тренінгу. Завдяки вдало таргетованій рекламі події та цікавому контенту ми отримали велику кількість реєстрацій.

Результат — 4,2 тисячі відповідей на захід та понад 46 тисяч унікального охоплення публікацій та події Facebook.

Робота зі ЗМІ

Нашими інформпартнерами стали «Obozrevatel», «Громадське радіо», «Gazeta.ua» та «Old Fashioned Radio». На період промо ми отримали експертну статтю-анонс на «Gazeta.ua», «LiveKarabas», гостьові ефіри з Ольгою Малиш на «Громадське Радіо», «Голос столиці», «Еспресо телеканал». Всього за час роботи над проектом вийшло 40 публікацій у ЗМІ.

Співпраця з Bandura Fest

У рамках співпраці з культурним партнером проекту Bandura Music Days ми провели безкоштовно 2 лекції на фестивалі Bandura Fest і запросили аудиторію до участі в тренінгу. Як відповідь, бандуристи гурту «Шпилясті кобзарі» влаштували короткий виступ на нашому тренінгу.

Результати

1154

реєстрації

1800

переглядів події онлайн на YouTube-каналі

235

згадок про тренінг в інформпросторі

183 тис+

інфоконтактів у Facebook

2,8 млн+

інфоконтактів в ЗМІ

3 млн+

загальне охоплення публікацій про тренінг за жовтень-листопад