Промо
«Вишиваний. Король України»
Комплексний digital-супровід

«Вишиваний. Король України» — низка мистецьких сайд-проєктів, об’єднаних історичним бекграундом.
Найбільш масштабною та потужною серед них є постановка, присвячена австрійському ерцгерцогу Вільгельму фон Габсбурґу-Лотаринзькому, який обрав українську ідентичність та увійшов в історію як Василь Вишиваний.
Це перша повномасштабна академічна опера часів незалежності. Яскравий експеримент для українського театру, що об’єднав навколо себе відомих українських митців. Лібрето опери «Вишиваний. Король України» написав Сергій Жадан, авторкою музики стала Алла Загайкевич. Режисер — Ростислав Держипільський, диригент — Юрій Яковенко, продюсерка — Олександра Саєнко.
Новаторська вистава, що є синтезом минулого і сучасного, поєднала електроакустичну музику, видовищні декорації, світлові та візуальні ефекти сценографії. Прем’єра опери відбулася 1 та 2 жовтня 2021 року на сцені ХНАТОБ «Схід Opera».
З яким викликом ми зіткнулися?
Ми взяли на себе комплексний комунікаційний супровід проєкту протягом 10 місяців — у період підготовки опери до прем’єри. Це був непростий для масових заходів час, адже через пандемію прем’єра в Харкові кілька разів переносилася.
Ми поставили за мету познайомити аудиторію з історичною постаттю Вишиваного, розповісти про проєкт як про унікальне для українського мистецтва явище. Та зробити оперу подією, цінною та значущою не лише для глядачів, що потраплять на виставу, а й для тих, хто просто чув про оперу.

Що було зроблено?
- Розробка комунікаційної стратегії
- SMM-супровід у Facebook та Instagram — 90+ унікальних публікацій
- Розробка сайту, що знайомить із проєктом «Вишиваний. Король України»
- Робота зі ЗМІ, залучення партнерів та амбасадорів проєкту — відомих українських діячів
- Рекламно-інформаційна підтримка та таргетована реклама
- Сторінка проєкту на платформі Patreon та створення 11 публікацій, доступних патронам
Результати
1 237 306
загальне охоплення інформаційної кампанії в соцмережах
2 735
репостів публікацій про проєкт
$63,5
сума щомісячних благодійних внесків від патронів проєкту
+3806
приріст підписників у соцмережах

Над проєктом працювали:
Контент-маркетолог Олександр Небилович: знайшов 1000 і 1 спосіб закохати цільову аудиторію в оперу
Акаунт-менеджерка Віка Хавалюк: перекладала digital-сленг команди на зрозумілу людську мову
SMM-менеджер Рейзор Зеро: вивчив лексикон ерцгерцога, щоб відповідати на коментарі в tone of voice проєкту
Копірайтерка Катя Василенкова: невтомно писала натхненні та патетичні тексти
Таргетологиня Лєна Романова: її стараннями хто не знав про оперу, той дізнався про неї 5,3 разів
Груп-хед Катя Косенко: була очима, вухами, мозком та всіма іншіми життєво важливими органами команди
Дизайнерка Даша Романова: перетворювала пікселі на витвори мистецтва