Промо
Видавництво BookChef
Комплексний digital-супровід

BookChef — українське видавництво, що відбирає книжки серед світових чартів, визнаних бестселерів та популярних новинок від перспективних авторів. Спеціалізується на популярній художній, пізнавальній, дитячій та бізнес-літературі. Фантастику перекладають фани жанру, а книги для підприємців редагують фахівці з бізнесу. Такий підхід видавництва допомагає створювати глибокі, якісні та захопливі тексти. BookChef — книжки, що формують особистість.
З яким викликом ми зіткнулися?
Ми поставили собі амбітну мету — запалити нову зірку книговидавництва в діджиталі. Створити яскравий бренд, книжкові новинки якого будуть очікувати з нетерпінням та активно обговорювати. Тому в рамках комплексного digital-супроводу, який тривав 2,5 роки, ми розробили сучасний та впізнаваний стиль бренду, вдосконалили акаунти BookChef у соцмережах, налагодили внутрішні робочі процеси та спростили шлях до купівлі клієнтам бренду. Це допомогло залучити нову аудиторію, збільшити продажі книжок онлайн та вивести BookChef на один рівень із топовими українськими видавництвами.

Що було зроблено?
- Розроблено позиціонування бренду
- Ребрендинг: створили логотип, фірмовий стиль і бренд-легенду
- Розробили комунікаційну стратегію
- Редизайн сайту з попереднім аналізом юзабіліті сайту
- Створили та розробили дизайн для 7 книг та запустили 11 лендингів
- Розробили стратегію просування бренду в digital
- SMM-супровід
- Рекламно-інформаційна підтримка та налаштування таргетингу
- Автоматизація та оптимізація робочих процесів
- Роботи в спецпроєктах
Результати
14 000 000+
загальне охоплення соціальних мереж за період співпраці
36 500+
книжок продано в онлайні
7 300 000+ грн
сума доходу з продажів книжок

Над проєктом працювали:
Контент-маркетолог Саша Небилович: талісман команди і піонер нових механік
Акаунт-менеджерка Віка Хавалюк: мужньо відповідала перед клієнтом за все, що накреативила команда
SMM-менеджер Рейзор Зеро: перед сном рахував охоплення замість овець
Копірайтерка Катя Василенкова: не всі книги прочитала, але про всі написала пости
Таргетологиня Лєна Романова: щось натискала, і ліди лилися рікою
Груп-хед Катя Косенко: добра фея організованості, що пильнувала злі дедлайни
Дизайнерка Даша Романова: замість красивих віжуалів робила прекрасні