Промо

Забудовник N-Invest

Стратегія, брендинг та промо

N-Invest — перший добудовник Миколаєва, місія якого — забезпечити усіх охочих сучасним, доступним та комфортним житлом. Забудовник створює житлові комплекси у різних цінових категоріях, а також перетворює старі недобудови на придатні для проживання будівлі. Працюючи за європейськими стандартами якості, N-Invest дарує клієнтам відчуття стабільності та безпеки.

З яким викликом ми зіткнулися?

Ми створювали бренд N-Invest та розробляли комунікаційну стратегію для нього з нуля. А коли настав час для змін, наша команда успішно здійснила комплексний ребрендинг компанії.

Головною особливістю роботи з клієнтом був високий ціновий сегмент продукту. Це означає, що сам процес придбання житла досить тривалий, а клієнту необхідно набагато більше часу на роздуми перед покупкою. Попри це, нам вдалося досягти вражаючих результатів продажів квартир та перевиконати KPI.

 

Що було зроблено?

  • Розробили digital-стратегію просування бренду
  • Підготували позиціювання та маркетинговий план
  • Розробили брендбук та оновлений фірмовий стиль бренду
  • Налаштували систему управління відносинами з клієнтами (CRM)
  • Займалися SMM-супроводом (Facebook, Instagram та Telegram) та PR-просуванням
  • Створювали лендінги та буклети для житлових комплексів
  • Проводили рекламну кампанію в Google та налаштовували таргетинг
  • Зняли промо відео та створили анімаційні ролики для реклами в YouTube

Результати

2928

підписників у соцмережах

1 153 767

загальне охоплення соціальних мереж за період співпраці

на 152%

зросли показники продажів

257

квартир продано

615

нових клієнтів залучено

313

рекламних оголошень запущено

Над проєктом працювали:

Контент-маркетолог і режисер Саша Небилович зняв такі надихаючі ролики, що половина команди задумалась про переїзд в Миколаїв


Акаунт-менеджерки Марія Большакова, Ксюша Свірідова, Альона Кононова та Аліна Гончаренко робили все можливе і неможливе, аби клієнт лишився задоволеним


Стратег Андрій Колесник та діджитал-стратег Олексій Землинський допомогли бренду N-Invest знайти свою фішку


Артдиректори Антон Невмержицький і Альона Сергеєва направляли нестримний креатив команди у продуктивне русло


Дизайнерки Анастасія Ніколенко і Даша Романова своїми віжуалами переносили читачів в квартиру мрії


Таргетологиня Олена Романова подбала, аби про N-Invest почув увесь Миколаїв

Операційний директор Саша Буянкін так вміло керував роботою команди, що ми виконали і перевиконали план продажів


Сммниці Даша Момот і Єва Файвішенко в ідеальній пропорції міксували корисні пости з інтерактивами


Копірайтерка Аня Дейниченко так багато писала про ремонти, що готова самостійно шпаклювати стіни