Промо
Забудовник N-Invest
Стратегія, брендинг та промо

N-Invest — перший добудовник Миколаєва, місія якого — забезпечити усіх охочих сучасним, доступним та комфортним житлом. Забудовник створює житлові комплекси у різних цінових категоріях, а також перетворює старі недобудови на придатні для проживання будівлі. Працюючи за європейськими стандартами якості, N-Invest дарує клієнтам відчуття стабільності та безпеки.
З яким викликом ми зіткнулися?
Ми створювали бренд N-Invest та розробляли комунікаційну стратегію для нього з нуля. А коли настав час для змін, наша команда успішно здійснила комплексний ребрендинг компанії.
Головною особливістю роботи з клієнтом був високий ціновий сегмент продукту. Це означає, що сам процес придбання житла досить тривалий, а клієнту необхідно набагато більше часу на роздуми перед покупкою. Попри це, нам вдалося досягти вражаючих результатів продажів квартир та перевиконати KPI.

Що було зроблено?
- Розробили digital-стратегію просування бренду
- Підготували позиціювання та маркетинговий план
- Розробили брендбук та оновлений фірмовий стиль бренду
- Налаштували систему управління відносинами з клієнтами (CRM)
- Займалися SMM-супроводом (Facebook, Instagram та Telegram) та PR-просуванням
- Створювали лендінги та буклети для житлових комплексів
- Проводили рекламну кампанію в Google та налаштовували таргетинг
- Зняли промо відео та створили анімаційні ролики для реклами в YouTube
Результати
2928
підписників у соцмережах
1 153 767
загальне охоплення соціальних мереж за період співпраці
на 152%
зросли показники продажів
257
квартир продано
615
нових клієнтів залучено
313
рекламних оголошень запущено

Над проєктом працювали:
Контент-маркетолог і режисер Саша Небилович зняв такі надихаючі ролики, що половина команди задумалась про переїзд в Миколаїв
Акаунт-менеджерки Марія Большакова, Ксюша Свірідова, Альона Кононова та Аліна Гончаренко робили все можливе і неможливе, аби клієнт лишився задоволеним
Стратег Андрій Колесник та діджитал-стратег Олексій Землинський допомогли бренду N-Invest знайти свою фішку
Артдиректори Антон Невмержицький і Альона Сергеєва направляли нестримний креатив команди у продуктивне русло
Дизайнерки Анастасія Ніколенко і Даша Романова своїми віжуалами переносили читачів в квартиру мрії
Таргетологиня Олена Романова подбала, аби про N-Invest почув увесь Миколаїв
Операційний директор Саша Буянкін так вміло керував роботою команди, що ми виконали і перевиконали план продажів
Сммниці Даша Момот і Єва Файвішенко в ідеальній пропорції міксували корисні пости з інтерактивами
Копірайтерка Аня Дейниченко так багато писала про ремонти, що готова самостійно шпаклювати стіни