Промо
Міжнародний інститут менеджменту
Комплексний digital-супровід

Комунікація бізнес-школи потребує особливого tone of voice, який має бути і серйозним, і доступним, і пізнавальним. Утримувати цей баланс може бути непросто! Тому у рамках роботи з клієнтом ми розробили оптимальний підхід до комунікацій, який допоміг привернути увагу цільової аудиторії до пропозицій бізнес-школи.
Одним із найбільш яскравих моментів нашої співпраці з МІМ став супровід міжнародного освітнього форуму Facing the Future, запрошеним гостем якого став автор міжнародних науково-популярних бестселерів Юваль Ной Харарі.
З яким викликом ми зіткнулися?
Комунікація бізнес-школи потребує особливого tone of voice, який має бути і серйозним, і доступним, і пізнавальним. Утримувати цей баланс може бути непросто! Тому у рамках роботи з клієнтом ми розробили оптимальний підхід до комунікацій, який допоміг привернути увагу цільової аудиторії до пропозицій бізнес-школи.
Одним із найбільш яскравих моментів нашої співпраці з МІМ став супровід міжнародного освітнього форуму Facing the Future, запрошеним гостем якого став автор міжнародних науково-популярних бестселерів Юваль Ной Харарі.

Що було зроблено?
- Розробили стратегію просування бренду в digital
- Розробили гайдлайн комунікації бренду
- Створили фірмовий стиль та здійснювали комунікаційний супровід освітнього форуму Facing The Future
- Розробили лендинг форуму
- Займалися SMM-супроводом (Facebook та LinkedIn)
- Проводили рекламно-інформаційну підтримку презентацій та налаштовували таргетинг
Результати
4 000+
підписників Facebook
44 000+
загальне охоплення соціальних мереж/місяць
17 000 000+
загальне охоплення соціальних мереж за період співпраці
60+
рекламних кампаній проведено
1000+
квитків продано квитків на форум Facing the Future


Над проєктом працювали:
Груп-хед Аня Сєдая була серцем і душею проєкту
Контент-маркетолог Саша Небилович завойовував довіру цільової аудиторії через різні канали комунікації
SMM-менеджерка Даша Момот днями й ночами моніторила показники ефективності соцмереж
Копірайтерка Аня Дейниченко навчилася розрізняти акції і акцизи
Таргетолог Андрій Родюк професійно налаштовував рекламу на майбутніх мільярдерів
Client service Саша Русанов зазирнув у майбутнє, готуючись до форуму Facing the Future
Дизайнерка Даша Романова знайшла золоту середину між серйозністю та креативом