Промо

Marco Pencils Ukraine

Побудова стратегії для просування продукції в соцмережах

«Marco» — улюблені дитячі олівці. На ринку України продукція компанії представлена з 2000 року і бренду належить близько 40% ринку. При цьому раніше компанія майже не використовувала соцмережі в своїй комунікації. Ми вирішили це виправити.

З яким викликом ми зіткнулися?

Необхідно було практично з нуля побудувати роботу компанії в Facebook та Instagram.

Що було зроблено

Інтеграція у фестиваль дитячих талантів Bashka Kids Awards

–       Підготовка оффлайн- і онлайн-промо;
–       Організація фотосесій;
–       Підготовка публікацій про фестиваль і Marco в ЗМІ;
–       Створення загального SMM-промо (підготовка контенту, просування і контроль результатів);
–       Співпраця з канцелярським магазином «Акварель»;

Результати