Промо

Marco Pencils Ukraine

Побудова стратегії для просування продукції в соцмережах

«Marco» — улюблені дитячі олівці. На ринку України продукція компанії представлена з 2000 року і бренду належить близько 40% ринку. При цьому раніше компанія майже не використовувала соцмережі в своїй комунікації. Ми вирішили це виправити.

З яким викликом ми зіткнулися?

Необхідно було практично з нуля побудувати роботу компанії в Facebook та Instagram.

Що було зроблено

  • Аналіз поточного стану сторінок Marco в FB і Instagram, рекомендації щодо подальшого просування
  • Створено промо-відео для YouTube
  • Сторінки в соціальних мережах були перетворені в промо-канали
  • Інтеграція у фестиваль дитячих талантів Bashka Kids Awards

Інтеграція у фестиваль дитячих талантів Bashka Kids Awards

  • Підготовка оффлайн і онлайн-промо
  • Організація фотосесій;
  • Підготовка публікацій про фестиваль і Marco в ЗМІ
  • Створення загального SMM-промо (підготовка контенту, просування і контроль результатів)
  • Співпраця з канцелярським магазином «Акварель»

Результати

260 000+

охоплення публікацій

50 000+

унікальних відвідувачів на сторінках компанії в соцмережах

19 000+

підписників у Instagram (станом на квітень 2018)

+ 290%

приріст підписників у Facebook