Промо
Marco Pencils Ukraine
Побудова стратегії для просування продукції в соцмережах

«Marco» — улюблені дитячі олівці. На ринку України продукція компанії представлена з 2000 року і бренду належить близько 40% ринку. При цьому раніше компанія майже не використовувала соцмережі в своїй комунікації. Ми вирішили це виправити.
З яким викликом ми зіткнулися?
Необхідно було практично з нуля побудувати роботу компанії в Facebook та Instagram.

Що було зроблено
- Аналіз поточного стану сторінок Marco в FB і Instagram, рекомендації щодо подальшого просування
- Створено промо-відео для YouTube
- Сторінки в соціальних мережах були перетворені в промо-канали
- Інтеграція у фестиваль дитячих талантів Bashka Kids Awards
Інтеграція у фестиваль дитячих талантів Bashka Kids Awards
- Підготовка оффлайн і онлайн-промо
- Організація фотосесій;
- Підготовка публікацій про фестиваль і Marco в ЗМІ
- Створення загального SMM-промо (підготовка контенту, просування і контроль результатів)
- Співпраця з канцелярським магазином «Акварель»
Результати
260 000+
охоплення публікацій
50 000+
унікальних відвідувачів на сторінках компанії в соцмережах
19 000+
підписників у Instagram (станом на квітень 2018)
+ 290%
приріст підписників у Facebook
