Interpipe TechFest 2018

Комунікаційна підтримка і допомога з проведенням заходу

Чи знаєте ви, що на кожних двадцять студентів-гуманітаріїв в Україні припадає всього один майбутній інженер? Не дуже оптимістично, правда?

Більшість молоді бачить в технічних науках щось складне та безперспективне. Зламати цей стереотип покликаний Interpipe TechFest.

Уже третій рік поспіль в Дніпрі проводиться фестиваль науки і сучасних технологій. Нова військова і промислова техніка, розробки української космічної галузі, презентації стартапів і гаджетів, грандіозні wow-активності та лекції вчених. І, звичайно ж, — тисячі відвідувачів.
Це головне інженерне шоу України. І нашим завданням було гідно розповісти про нього.

З яким викликом ми зіткнулися?

Робота з заходом національного масштабу — завжди серйозна відповідальність. Interpire Techfest — це десятки цікавих подій, кожна з яких заслуговує на увагу. Від найбільшого LEGO-будівництва до катання на гігантській роборуці. Від лекції експерта з NASA до «прогулянки Місяцем» у VR-окулярах. Об`єднати різні й часто непов`язані теми. Показати все різноманіття фестивалю.

Сфокусувати увагу аудиторії на його унікальних особливостях. Щоб зробити це, потрібна була злагоджена робота всієї нашої команди і команди організаторів. І почали ми з нового позиціонування, яке ідеально відповідає характеру

Interpipe TechFest — «Найбільший техфест Східної Європи».

Що було зроблено

Робота з медіа

У медіа-тур були запрошені представники 14 видань: «ТСН», «Оглядач», «5 канал», Delo.ua та ін.

Ми розробили і розіслали для журналістів спеціальні запрошення з LEGO. Крім учасників медіа-туру на подію були акредитовані 75 журналістів з 35 регіональних ЗМІ.

Протягом усього туру ми супроводжували і надавали підтримку співробітникам ЗМІ. Завдяки
ЗЛАГОДЖЕНІЙ роботі 18 унікальних тeм були висвітлені в пресі, на радіо та телебаченні.

Результати