Промо

FitCurves

FitCurves – фітнес №1 для жінок. Міжнародна мережа, представлена в 86 країнах світу. В Україні працює близько 150 клубів бренду.

З яким викликом ми зіткнулись?

Іноді компанія живе своїми КСВ-проектами так активно, що забуває про просування продуктів. Нашим завданням було знайти баланс між корпоративними і бренд-комунікаціями

Що було зроблено

  • Розробка комунікаційної стратегії
  • Організація роботи прес-офісу
  • Проведення прес-конференцій та інтеграція в такі заходи, як приїзд Ніка Вуйчича в Україну, а також Ukraine International Cup 2017

Спецпроекти

Ukrainian International Cup 2017

Міжнародний турнір зі спортивної гімнастики на Кубок олімпійської чемпіонки Стелли Захарової.

  • 5 000 учасників заходу
  • 350 осіб взяли участь в акції від FitCurves  «Я ОБІЦЯЮ»
  • 10 000 переглядів ролика «Кожна перемога – головна»
  • 11 сюжетів на телебаченні зі згадками про бренд FitCurves.

Охоплення кампанії — 557 130 контактів за місяць

Виступ Ніка Вуйчича на Хрещатику 17 вересня 2017 року

• Організація промо-зони;
• Інтеграція в прес-конференцію Н. Вуйчича
• Інтеграція в «День Подяки»
• 500+ учасників акції «Я ОБІЦЯЮ»

Охоплення кампанії 5 401 600+ контактів

Результати акції

12 000 000 +

загальне охоплення інформаційної кампанії

350 +

публікацій про компанію в ЗМІ, а також сюжетів на телебаченні та радіоефірів

+ 205%

рівень залученості в Facebook та Instagram за період кампанії

+ 462%

приріст підписників у соцмережах