Промо
FitCurves

FitCurves – фітнес №1 для жінок. Міжнародна мережа, представлена в 86 країнах світу. В Україні працює близько 150 клубів бренду.
З яким викликом ми зіткнулись?
Іноді компанія живе своїми КСВ-проектами так активно, що забуває про просування продуктів. Нашим завданням було знайти баланс між корпоративними і бренд-комунікаціями

Що було зроблено
- Розробка комунікаційної стратегії
- Організація роботи прес-офісу
- Проведення прес-конференцій та інтеграція в такі заходи, як приїзд Ніка Вуйчича в Україну, а також Ukraine International Cup 2017
Спецпроекти
Ukrainian International Cup 2017
Міжнародний турнір зі спортивної гімнастики на Кубок олімпійської чемпіонки Стелли Захарової.
- 5 000 учасників заходу
- 350 осіб взяли участь в акції від FitCurves «Я ОБІЦЯЮ»
- 10 000 переглядів ролика «Кожна перемога – головна»
- 11 сюжетів на телебаченні зі згадками про бренд FitCurves.
Охоплення кампанії — 557 130 контактів за місяць
Виступ Ніка Вуйчича на Хрещатику 17 вересня 2017 року
• Організація промо-зони;
• Інтеграція в прес-конференцію Н. Вуйчича
• Інтеграція в «День Подяки»
• 500+ учасників акції «Я ОБІЦЯЮ»
Охоплення кампанії 5 401 600+ контактів
Результати акції
12 000 000 +
загальне охоплення інформаційної кампанії
350 +
публікацій про компанію в ЗМІ, а також сюжетів на телебаченні та радіоефірів
+ 205%
рівень залученості в Facebook та Instagram за період кампанії
+ 462%
приріст підписників у соцмережах
