Промо

БФ «Energy Act for Ukraine Foundation»

2022 рік. Повномасштабне вторгнення. Біль та випробування для всієї країни. Але замість того, щоб здатися, українці продовжували боротися, кожен на своєму фронті. Хтось — на волонтерському, хтось — на інформаційному, а хтось — на енергетичному.

Благодійний фонд Energy Act for Ukraine Foundation був створений у перші дні війни. Мета фонду — забезпечити школи, лікарні та інші соціальні установи сонячними електростанціями. В умовах, коли питання енергозалежності постало особливо гостро, місія — надважлива. 

Світ мав знати про цю ініціативу, майбутні донори повинні були почути про перспективи проєкту, українцям важливо було побачити світло надії. Фонду потрібен був лише голос. І ним стала наша агенція.

З яким викликом ми зіткнулися?

В Україні працює понад 15 тисяч благодійних організацій, 8% — зареєстровані у квітні 2022 року у відповідь на повномасштабне вторгнення росіян. Водночас чимало ініціатив спекулюють на темі війни й таким чином зменшують рівень довіри до громадських об’єднань. Саме тому нам потрібно було не лише показати масштаб проблем з енергонезалежністю та перспективи їх вирішення, а й правильно донести аудиторії цінності та місію фонду. 

Що ми зробили?

  • Розробили креативну комунікаційну кампанію (key visuals, слогани та меседжі, ідеї креативних паків)
  • Провели PR-активності: залучили ЗМІ та лідерів думок, організували пресзахід
  • Попрацювали з соцмережами: створили креативи для рекламної кампанії та запустили таргет у Facebook, Instagram, LinkedIn і Twitter

Результати

2 559 127

інфоконтактів

30

опублікованих матеріалів у ЗМІ

14

інтеграцій з лідерами думок

12

згадок у новинних групах в соцмережах

1

стаття у The Village та ще 7 матеріалів на її основі

365 000+

охоплення в соцмережах

Над проєктом працювали:

Акаунт-менеджерки Наталія Прошина та Марія Балан
SMM-менеджери Рейзор Зеро та Ольга Квасюк
Копірайтерка Катерина Петренко
Дизайнерки Анастасія Ніколенко та Анна Загуменна