Промо

«Дісбілак»

Пробіотичний засіб для відновлення мікрофлори кишечника та захисту печінки.

 

 

З яким викликом ми зіткнулися?

Просувати пробіотик з нуля у соцмережах і робити це з гумором — майже бунтарство! Але ми довели, що такий шлях — ефективний. Адже контент може бути і корисним, і розважальним для цільової аудиторії. А щоб збільшити впізнаваність продукту, нашій команді також довелось повністю зануритись у нову тему, поспілкуватись з експертами та створити якісні статті.

Що було зроблено?

  • Проаналізували цільову аудиторію та ринок конкурентів
  • Дослідили медіа-поле бренд-комунікацій
  • Розробили комунікаційну стратегію
  • Створили сторінки в соцмережах
  • Розробили альтернативні рубрики для контент-плану

Для вдалого старту проекту ми спочатку детально проаналізували конкурентів та описали чотири портрети цільової аудиторії «Дісбілаку». Розуміння цього дозволило розробити комунікаційну стратегію та запустити з нуля сторінки в соцмережах. Отож, ми розробили фірмовий стиль та підібрали гармонійне візуальне оформлення, а весь контент-план поділили відповідно до характеристик ЦА та запропонували альтернативне інформативно-розважальне наповнення сторінок у Facebook та Instagram. Також наша команда вирішила зробити акцент на сміх, адже користувачі активніше реагували на гумористичне наповнення. Тому одна з нових рубрик — жартівливі пости від імені тренера про корисне харчування, спорт і догляд за здоров’ям. У результаті, пост з порадами від тренера зібрав у  Facebook 38 коментарів, 49 репостів і понад 500 лайків та понад 1100 лайків у Instagram.

Також підписники «Дісбілаку» активно реагували на пости з порадами щодо правильного харчування та жартами про дієти, бо ця тема близька для багатьох. А під самими постами вони ділились смішними історіями та розповідали про власний досвід зі схуднення.

25 000 +

загальне охоплення публікацій у Instagram

150 000 +

загальне охоплення публікацій у Facebook

6 000 000

охоплення публікацій у ЗМІ