TMO2Lviv
Друге медичне об'єднання Львова

Йти на роботу з температурою і болем в горлі. Мучитися від головного болю та все ж продовжувати сидіти над важливим звітом. Відчувати постійну слабкість, але замість записатися до лікаря бігти в аптеку за вітамінами. Знайомо?
Аби популяризувати профілактичну медицину та протидіяти самолікуванню, у грудні 2021 року Львівська міська рада дала добро на створення територіального медичного об’єднання. До нього увійшли міські лікарні №1, №2, №5 та комунальна лікарня «Хоспіс». У закладах львів’яни можуть отримати паліативну допомогу, пройти реабілітацію чи планове лікування.
З яким викликом ми зіткнулися?
Як з’ясувалося, більшість львів’ян аж нічого не знали про медичне об’єднання. Воно й не дивно — за статистикою, майже 69% українців не звертаються по допомогу до лікарів, а 50% — вживають ліки за порадами знайомих чи рекомендаціями в інтернеті. Як то кажуть, лікуються, коли вже припече.
Тож ми взялися одразу за дві хардові задачі:
– роз’яснити людям, чому до лікарів треба ходити не раз на п’ять років, а систематично, для профілактики поширених хвороб;
– поінформувати місцевих, що зробити чек-ап організму або пройти своєчасне лікування можна в лікарнях Другого медичного об’єднання Львова.

Що було зроблено?
- Проаналізували соцмережі конкурентів і сформували рекомендації, що допоможуть не лише підвищити активність аудиторії, а й залучити нових пацієнтів
- Запустили таргетовану рекламу в Фейсбук та Інстаграм з цілями «Залучення» і «Охоплення»
- Реалізували спецпроєкт «Марафон здоров’я», щоб підвищити залученість аудиторії в Інстаграм
Результати
406 738
загальне охоплення користувачів у соцмережах
3 522
кількість реакцій
168 672
кількість взаємодій
64 300
приріст впізнаваності

Над проєктом працювали:
Head of digital Саша Небилович
Акаунт-менеджерка Аліна Гончаренко
SMM-менеджерка Вікторія Падалка
Копірайтерка Наталія Засядько
Таргетологиня Лєна Романова
Дизайнерка Анастасія Ніколенко