Промо
COMFY
Комунікаційна підтримка проектів бренду

Comfy: Мокрі ігри (квітень 2017)
Як привернути увагу до старту продажів нового водонепроникного смартфона в Україні? Звичайно ж, запропонувати всім охочим випробувати його водою! Центр Києва. 12 ванн під відкритим небом. 24 сміливці. Одна з найгучніших акцій року.
З чим ми зіткнулися?
Іноді клієнт приходить з дуже амбітною ідеєю, але вона на межі здорового глузду. Особливо якщо у вас є всього 3 дні на її реалізацію. Ми встигли.
Що було зроблено
- Запрошення преси на заходи
- Підготовка ексклюзивних матеріалів зі спікерами проекту
- Організація інтерв'ю і гостьових ефірів у столиці та регіонах
- Пошук регіональних медіа-партнерів
Як привернути увагу до старту продажів нового водонепроникного смартфона в Україні? Звісно ж, запропонувати всім охочим випробувати його водою! Центр Києва. 12 ванн під відкритим небом. 24 сміливці. Одна з найгучніших акцій року.
Результати кампанії «Мокрі ігри»
150 +
публікацій в національних і регіональних медіа
500 000+
охоплення кампанії в ЗМІ
2 415 000 +
охоплення кампанії в соцмережах