Промо

COMFY

Комунікаційна підтримка проектів бренду

Comfy: Мокрі ігри (квітень 2017)

Як привернути увагу до старту продажів нового водонепроникного смартфона в Україні? Звичайно ж, запропонувати всім охочим випробувати його водою! Центр Києва. 12 ванн під відкритим небом. 24 сміливці. Одна з найгучніших акцій року.

З чим ми зіткнулися?

Іноді клієнт приходить з дуже амбітною ідеєю, але вона на межі здорового глузду. Особливо якщо у вас є всього 3 дні на її реалізацію. Ми встигли.

Що було зроблено

  • Запрошення преси на заходи
  • Підготовка ексклюзивних матеріалів зі спікерами проекту
  • Організація інтерв'ю і гостьових ефірів у столиці та регіонах
  • Пошук регіональних медіа-партнерів

Як привернути увагу до старту продажів нового водонепроникного смартфона в Україні? Звісно ж, запропонувати всім охочим випробувати його водою! Центр Києва. 12 ванн під відкритим небом. 24 сміливці. Одна з найгучніших акцій року.

Результати кампанії «Мокрі ігри»

150 +

публікацій в національних і регіональних медіа

500 000+

охоплення кампанії в ЗМІ

2 415 000 +

охоплення кампанії в соцмережах