Промо
Bosсh
Соціальна ініціатива «Говерла», управління регіональним прес-офісом та інші проекти для Robert Bosch ltd
BOSCH — світовий лідер у розробці автомобільних, будівельних і промислових технологій. У сферу інтересів компанії в Україні також входять соціальні та освітні ініціативи. Нижче наведені приклади деяких проектів, які були реалізовані нами для Bosch.
З яким викликом ми зіткнулися?
Кожна країна має власну специфіку, яку потрібно враховувати в комунікаціях бренду. 1,5 року ми були координатором прес-офісу компанії в 3 країнах і зуміли вибудувати ефективну роботу із засобами масової інформації в усьому регіоні.

Яких результатів вдалося досягти
- Кількість публікацій в порівнянні з попереднім періодом зросла на 74%
- Середній показник фінансової ефективності по регіону ROI = 7,89
- Була створена система регіональної координації прес-офісу
Що було зроблено
Відкриття Академії Bosch в Харкові та Львові (2013 рік)
Завдання — організувати і провести заходи за участю топ-менеджменту компанії.
Яких результатів вдалося досягти:
• Понад 200 почесних гостей: представники міських адміністрацій, технічної та інтелектуальної еліти;
• 25 акредитованих журналістів;
• 3 ТБ-сюжети, 7 публікацій у пресі та понад 60 матеріалів в онлайн-медіа.
«ГОВЕРЛА» (травень-червень 2016)
Екологічний проект, мета якого — прибрати місцевість на річці Бистриця в Івано-Франківській області. Завдання — привернути увагу регіональних ЗМІ.
Результати:
60+ публікацій про проект за місяць;
4 теле-сюжети про проект;
3 радіо-ефіри про проект;
2 розгорнуті статті від журналістів, які особисто брали участь в проекті;
300+ нових підписників у соцмережах за місяць.
«Благодійність в мистецтві» (2016 рік)
Підготовка корпоративного календаря. Внутрішній проект для працівників і партнерів компанії Bosch.
«Що таке благодійність для вас?» — на це питання відповіли учні художньої середньої школи імені Т.Г. Шевченка. Юні художники підготували понад 100 робіт. 12 кращих використовувалися для створення корпоративного календаря-розмальовки.
Оригінали кращих картин продали на внутрішньому аукціоні Bosch, а виручка від їх продажу частково пішла на гонорари авторів, а частково була передана в Залучанський дитячий будинок-інтернат.