Промо
Без броні
Промо-кампанія для всеукраїнського проекту психологічної та соціальної допомоги учасникам АТО

Проект «Без броні» складався з двох етапів.
Перший — створення єдиної бази центрів з надання психологічної та юридичної допомоги учасникам АТО. Другий етап — ініціатива «Шлях до себе», присвячена історіям людей, які змогли повернутися до мирного життя і перетворити свій досвід в енергію для подальшого розвитку.
З яким викликом ми зіткнулися?
Потрібно було охопити понад 30 000 ветеранів АТО з різних куточків України. Для цього розробили ідею з акцентом на те, що звертатися по допомогу, в тому числі до психологів, — це не прояв слабкості, а мужній вчинок.
Завдяки тому, що нам вдалося укласти партнерство з холдингом «1 + 1 медіа» і UMH Group, проект отримав величезну підтримку в ЗМІ.

Що було зроблено?
- Створена серія відеороликів, які розміщувалися медіа-партнерами проекту
- Проведена банерна кампанія за участю лідерів думок, які є авторитетами для військовослужбовців
- Організовані прес-заходи для журналістів
- Організовані гостьові ефіри з експертами проекту
Робота з медіа
Героями нашої промо-кампанії стали бійці АТО, чиї історії та власні приклади могли надихнути інших військовослужбовців. Одним з найважливіших напрямків наших зусиль стала робота з медіа в регіонах. Нам треба було розповісти учасникам АТО, які конкретно ініціативи діють в їх області.
Прес-конференції
У рамках заходів для преси ми проводили інтерактиви, на яких журналісти могли спробувати на собі психологічні техніки для подолання стресу та зняття напруги.
За результатами 3-х заходів ми отримали:
– 40 публікацій в ЗМІ;
– 15-відео-репортажів на ТБ;
– 6 репортажів на радіо.
Гостьові ефіри з експертами проекту
За час проекту експерти проекту «Без броні» дали 14 інтерв’ю та коментарів для «5 каналу», «2 + 2», «Українське радіо», «Громадське радіо», «Радіо Свобода».
Результати
610
виходів промо-роликів на «1+1», «2+2», ТРК «Україна», «112» і «24» каналах
540
виходів на радіо «Мелодія», «Rocks», «Русское радио», «Шансон»
3 500 000
інфоконтактів – загальне охоплення кампанії