Промо

Без броні

Промо-кампанія для всеукраїнського проекту психологічної та соціальної допомоги учасникам АТО

Проект «Без броні» складався з двох етапів.

Перший — створення єдиної бази центрів з надання психологічної та юридичної допомоги учасникам АТО. Другий етап — ініціатива «Шлях до себе», присвячена історіям людей, які змогли повернутися до мирного життя і перетворити свій досвід в енергію для подальшого розвитку.

З яким викликом ми зіткнулися?

Потрібно було охопити понад 30 000 ветеранів АТО з різних куточків України. Для цього розробили ідею з акцентом на те, що звертатися по допомогу, в тому числі до психологів, — це не прояв слабкості, а мужній вчинок.

 Завдяки тому, що нам вдалося укласти партнерство з холдингом «1 + 1 медіа» і UMH Group, проект отримав величезну підтримку в ЗМІ.

Що було зроблено?

  • Створена серія відеороликів, які розміщувалися медіа-партнерами проекту
  • Проведена банерна кампанія за участю лідерів думок, які є авторитетами для військовослужбовців
  • Організовані прес-заходи для журналістів
  • Організовані гостьові ефіри з експертами проекту

Робота з медіа

Героями нашої промо-кампанії стали бійці АТО, чиї історії та власні приклади могли надихнути інших військовослужбовців. Одним з найважливіших напрямків наших зусиль стала робота з медіа в регіонах. Нам треба було розповісти учасникам АТО, які конкретно ініціативи діють в їх області.

Прес-конференції

У рамках заходів для преси ми проводили інтерактиви, на яких журналісти могли спробувати на собі психологічні техніки для подолання стресу та зняття напруги.

За результатами 3-х заходів ми отримали:

–    40 публікацій в ЗМІ;
–    15-відео-репортажів на ТБ;
–    6 репортажів на радіо.

Гостьові ефіри з експертами проекту

За час проекту експерти проекту «Без броні» дали 14 інтерв’ю та коментарів для «5 каналу», «2 + 2», «Українське радіо», «Громадське радіо», «Радіо Свобода».

Результати

610

виходів промо-роликів на «1+1», «2+2», ТРК «Україна», «112» і «24» каналах

540

виходів на радіо «Мелодія», «Rocks», «Русское радио», «Шансон»

3 500 000

інфоконтактів – загальне охоплення кампанії