Промо

Горлоспас

Промо препарату

Горлоспас — спрей для профілактики захворювань горла на основі іонів срібла, екстракту шавлії та інших натуральних компонентів

З яким викликом ми зіткнулися?

Однак завдяки якісній медіа-аналітиці та креативній ідеї нам вдалося забезпечити зростання продажів засобу на 30%

Що було зроблено?

  • Планирование коммуникационной кампании
  • Разработано позиционирование с отстройкой от конкурентов
  • Подготовлены и размещены материалы для СМИ
  • Ведение страницы продукта в Facebook
  • Проведена акция "Health Box" в соцсетях
  • Разработана идея и снят рекламный ролик

Акція

«Health box»

Турбота не буває зайвою, особливо коли у вас болить горло і мучить кашель. Тому ми знайшли в соцмережах людей, які скаржилися на хворобу і надсилали їм “Пакунки здоров’я” — з чаєм, спреєм для горла та іншими приємними дрібничками.

Результаты акции

11 000+

охват постов с упоминанием #healthbox

10

публикаций в СМИ

200

реакций на публикации