Промо
Горлоспас
Промо препарату

Горлоспас — спрей для профілактики захворювань горла на основі іонів срібла, екстракту шавлії та інших натуральних компонентів
З яким викликом ми зіткнулися?
У сезон застуд ринок перенасичений фармацевтичними препаратами. Тому новому засобу дуже складно виділитися поміж конкурентів і стати помітним. Однак завдяки якісній медіа-аналітиці та креативній ідеї, нам вдалося забезпечити зростання продажів засобу на 30%

Що було зроблено?
- Планування комунікаційної кампанії
- Розроблено позиціонування з відбудовою від конкурентів
- Підготовлено та розміщено матеріали для ЗМІ
- Ведення сторінки продукту в Facebook
- Проведена акція "Health Box" у соцмережах
- Розроблено ідею і знято рекламний ролик
Акція
«Health box»
Турбота не буває зайвою, особливо коли у вас болить горло та мучить кашель. Тому ми знайшли в соцмережах людей, які скаржилися на хворобу і надсилали їм “Пакунки здоров’я” — з чаєм, спреєм для горла та іншими приємними дрібничками.
Результати акції
11 000+
охоплення постів зі згадуванням #healthbox
10
публікацій у ЗМІ
200
реакцій на публікації у соцмережах