Промо

Горлоспас

Промо препарату

Горлоспас — спрей для профілактики захворювань горла на основі іонів срібла, екстракту шавлії та інших натуральних компонентів

З яким викликом ми зіткнулися?

У сезон застуд ринок перенасичений фармацевтичними препаратами. Тому новому засобу дуже складно виділитися поміж конкурентів і стати помітним. Однак завдяки якісній медіа-аналітиці та креативній ідеї, нам вдалося забезпечити зростання продажів засобу на 30%

Що було зроблено?

  • Планування комунікаційної кампанії
  • Розроблено позиціонування з відбудовою від конкурентів
  • Підготовлено та розміщено матеріали для ЗМІ
  • Ведення сторінки продукту в Facebook
  • Проведена акція "Health Box" у соцмережах
  • Розроблено ідею і знято рекламний ролик

Акція

«Health box»

Турбота не буває зайвою, особливо коли у вас болить горло та мучить кашель. Тому ми знайшли в соцмережах людей, які скаржилися на хворобу і надсилали їм “Пакунки здоров’я” — з чаєм, спреєм для горла та іншими приємними дрібничками.

Результати акції

11 000+

охоплення постів зі згадуванням #healthbox

10

публікацій у ЗМІ

200

реакцій на публікації у соцмережах