Промо

Міжнародний інститут менеджменту

Комплексний digital-супровід

Комунікація бізнес-школи потребує особливого tone of voice, який має бути і серйозним, і доступним, і пізнавальним. Утримувати цей баланс може бути непросто! Тому у рамках роботи з клієнтом ми розробили оптимальний підхід до комунікацій, який допоміг привернути увагу цільової аудиторії до пропозицій бізнес-школи.

Одним із найбільш яскравих моментів нашої співпраці з МІМ став супровід міжнародного освітнього форуму Facing the Future, запрошеним гостем якого став автор міжнародних науково-популярних бестселерів Юваль Ной Харарі.

З яким викликом ми зіткнулися?

Комунікація бізнес-школи потребує особливого tone of voice, який має бути і серйозним, і доступним, і пізнавальним. Утримувати цей баланс може бути непросто! Тому у рамках роботи з клієнтом ми розробили оптимальний підхід до комунікацій, який допоміг привернути увагу цільової аудиторії до пропозицій бізнес-школи.

Одним із найбільш яскравих моментів нашої співпраці з МІМ став супровід міжнародного освітнього форуму Facing the Future, запрошеним гостем якого став автор міжнародних науково-популярних бестселерів Юваль Ной Харарі.

Що було зроблено?

  • Розробили стратегію просування бренду в digital
  • Розробили гайдлайн комунікації бренду
  • Створили фірмовий стиль та здійснювали комунікаційний супровід освітнього форуму Facing The Future
  • Розробили лендинг форуму
  • Займалися SMM-супроводом (Facebook та LinkedIn)
  • Проводили рекламно-інформаційну підтримку презентацій та налаштовували таргетинг

Результати

4 000+

підписників Facebook

44 000+

загальне охоплення соціальних мереж/місяць

17 000 000+

загальне охоплення соціальних мереж за період співпраці

60+

рекламних кампаній проведено

1000+

квитків продано квитків на форум Facing the Future

Над проєктом працювали:

Груп-хед Аня Сєдая була серцем і душею проєкту

Контент-маркетолог Саша Небилович завойовував довіру цільової аудиторії через різні канали комунікації

SMM-менеджерка Даша Момот днями й ночами моніторила показники ефективності соцмереж

Копірайтерка Аня Дейниченко навчилася розрізняти акції і акцизи

Таргетолог Андрій Родюк професійно налаштовував рекламу на майбутніх мільярдерів

Client service Саша Русанов зазирнув у майбутнє, готуючись до форуму Facing the Future

Дизайнерка Даша Романова знайшла золоту середину між серйозністю та креативом