Промо

БФ «Слов’янська Мрія»

Промо та брендинг

«Слов’янська Мрія» — благодійний фонд, започаткований у 2015 році мешканками Слов’янська задля розвитку рідного міста. Учасниць фонду об’єднав оптимізм, ініціативність та прагнення зробити Слов’янськ комфортним для всіх, у тому числі батьків з малюками, літніх людей та осіб з інвалідністю. Активістки працюють над створенням безбар’єрного інклюзивного простору у сквері «Мрія», де планують проводити громадські та культурні події: творчі майстер класи, спортивні заняття тощо.

З яким викликом ми зіткнулися?

Ентузіазм та цілеспрямованість — безумовно, надзвичайно важливі якості для громадських активісток. Водночас, аби їх робота над соціальними проєктами була більш плідною, учасницям «Слов’янської Мрії» необхідні були знання про ведення соціальних мереж, комунікацію зі ЗМІ, організацію фандрайзингу тощо. Ми провели для учасниць тренінг з 12 онлайн-лекціями, де навчили їх самостійно керувати роботою фонду, включно з digital-аспектами: як налаштовувати таргетинг, сегментувати цільову аудиторію, створювати віжуали й писати тексти для соцмереж, та іншим важливим навичкам.

Що було зроблено?

  • Розробили айдентику
  • Розробили позиціонування та Tone of Voice
  • Cтворили 5 іміджевих роликів
  • Запустили промокампанію у соціальних мережах

Результати

960 000+

охоплень у соцмережах

133 000+

переглядів відеороликів про фонд

169 600+

взаємодій з рекламним промо

5

іміджевих роликів

250+

нових підписників

10

виходів у ЗМІ

12

рекламних кампаній

30

годин стратегічних сесій з промо та фандрейзингу

18

годин онлайн-лекцій для учасниць фонду

Над проєктом працювали:

Контент-маркетолог Саша Небилович — стукав мешканцям Слов’янська у кожне віконце
Акаунт-менеджерки Віка Хавалюк і Наташа Прошина — спілкувалися з учасницями фонду та заряджалися їх ентузіазмом
SMM-менеджер Рейзор Зеро — гуру комунікацій, який залучив у соцмережі проєкту понад 250 нових підписників
Копірайтерка Катя Василенкова — легко та з натхненням писала про важливе
Таргетологиня Лєна Романова — зробила так, аби про фонд гудів увесь Слов’янськ
Груп-хед Катя Косенко — була з командою і в радості, і в горі, але частіше в радості
Арт-директорка Альона Сергєєва — cтворила айдентику на межі традиційних орнаментів та цифрових технологій
Дизайнерка Настя Ніколенко — створювала життєрадісні та яскраві віжуали
Стратег Андрій Колесник — допоміг фонду знайти свою родзинку