Арт-

маркетинг

Як просувати власний культурний продукт

Безкоштовний онлайн-курс (МООС) для митців

Почати курс GraphicWeb

Про курс

Пишеш гарні книжки чи музику, займаєшся мистецтвом чи мрієш провести свою версію фестиваля “Burning Man” десь у Лубнах?

Якщо ти гориш крутою творчою ідеєю і бажаєш перетворити її на успішний проект — велкам
на наш онлайн-курс

Читати

Ми запросили провідних експертів з промо культурних проектів, журналістики та реклами, щоб спрямувати твій креатив та навчити тебе працювати зі своєю аудиторією.

Ти дізнаєшся як придумати стратегію просування та презентувати проект, як писати тексти та створювати контент для соцмереж, як зацікавити ЗМІ та багато інших корисних речей.

Хто сказав, що для промо творчості завжди потрібен великий бюджет?

Спiкери

Катерина Тейлор

Експерт з сучасного мистецтва. Співзасновниця київської Платформи для сучасного мистецтва РСА, агентства з управління культурними проектами Art Management і креативного хаба Port. Серед проектів Катерини — фестиваль сучасної скульптури Kyiv Sculpture Project, благодійний аукціон «Мистецтво, що рятує», «Парк Корупції», тиждень мистецтва «HeForShe» в Києві

Антон Семиженко

Лауреат премії професійної журналістики «Честь професії 2018». 12 років у журналістиці, журналіст журналу «Країна», інтернет-проекту «Інсайдер», засновник інфоресурсу про соціальні інновації «Далi буде» .

Оксана Хмельовська

Оксана Хмельовська – координаторка Книжкового Арсеналу, співзасновниця і редакторка культурно-видавничого проекту «Читомо».

Ольга Малиш

Засновниця комунікаційної агенції «Friends of Brands».

10 років досвіду у роботі з українськими та міжнародними брендами, серед яких Comfy, Amway, Hotline Finance, видавництво BookChef та багато інших. Ольга реалізувала більше сотні успішних промо-кампаній в різних сферах — від політики до шоу-бізнеса. Працювала з ведучим Нікітою Добриніним, гуртом Open Kids, фестивалями ArtPole, Lviv Yoga Day, Пробіг під каштанами тощо.

Олександр Буянкін

Керівник digital-напрямку агенції «Friends of Brands».

Серед проектів з якими працював Олександр — FitCurves, BOSCH, найбільший техфест Східної Європи Interpipe TechFest, фільм «Фокстер і Макс» та інші.

Модулi

Наш курс складається з 5 навчальних модулів. Кожен з них містить кілька відео-лекцій
та практичних завдань, що допоможуть тобі закріпити отримані знання.

Модуль 1. Навички самопрезентації та нетворкінгу. Пітчинг у культурних проектах

Лектор навчального блоку — Катерина Тейлор.

    На лекціях блоку будуть розглянуті такі теми:

  • з чого будується культурний проект — від ідеї до звітності;
  • мотивація, чіткий бриф та інші речі без яких проект неможливий;
  • як не зробити проект наполовину;
  • як продавати проект і що потрібно враховувати на першій презентації;
  • про що розповідати, а про що мовчати на презентаціях.
Дивитись GraphicWeb

Модуль 2. Брендинг культурного продукту: створення цінності для споживача

Лектор навчального блоку — Ольга Малиш.

    На лекціях блоку будуть розглянуті такі теми:

  • що таке бренд;
  • приклади відомих брендів у сфері культури;
  • у чому полягає завдання брендингу в культурному проекті;
  • етапи створення бренду — від вивчення аудиторії до побудови архітектури та моделювання бренду.
Дивитись GraphicWeb

Модуль 3. Стратегія просування культурного продукту: тонкощі планування та втілення

Лектор навчального блоку — Оксана Хмельовська.

    На лекціях блоку будуть розглянуті такі теми:

  • де і навіщо вчитися культурному менеджменту;
  • чому у проекті важливо тримати фокус;
  • як не перегоріти під час «забігу на довгу дистанцію»;
  • хто насправді є «обличчям» вашого проекту і як працювати з командою;
  • як шукати ідеї;
  • фандрейзинг;
Дивитись GraphicWeb

Модуль 4. Комунікаційні кампанії для культурних продуктів: віральні комунікації та нативне промо. Ведення і просування культурних проектів у соціальних мережах

Лектори навчального блоку — Олександр Буянкін (керівник digital-напрямку агенції «Friends of Brands»), Ольга Малиш.

    На лекціях блоку будуть розглянуті такі теми:

  • особливості віральних комунікацій;
  • як писати влучні тексти;
  • дизайн-тренди: як зробити візуальну складову проекту віральною;
  • ньюзджекінг;
  • приклади нативного промо;
  • робота з лідерами думок;
  • етапи роботи над проектом в соцмережах;
  • аналіз конкурентів та трендів;
  • як генерувати ідеї для просування в соцмережах;
  • створення рекламних оголошень.
Дивитись GraphicWeb

Модуль 5. Взаємодія зі ЗМІ. Підготовка до прес-заходів, ефірів та інтерв’ю

Лектор навчального блоку — Антон Семиженко

    На лекціях блоку будуть розглянуті такі теми:

  • чого потребують ЗМІ та як зацікавити їх проектом;
  • складові цікавого прес-релізу;
  • як взаємодіяти з журналістами;
  • про що необхідно подбати в день публічного заходу та після нього;
Дивитись GraphicWeb

Реєстрація

Творчість вічна. Творці — ні. Не чекай визнання “колись” — бери все у свої руки вже зараз. Проходь онлайн курс для митців “Арт-маркетинг: як просувати власний культурний продукт”.

Почати курс GraphicWeb